Heeft u een vraag?

Stel hem gerust.

Gebruik hiervoor het contactformulier hieronder. Of bekijk de veelgestelde vragen of uw vraag er toevallig tussen staat.

LET OP: Reserveren tot en met 6 personen kan online via deze website. Gebruik hiervoor de knop onderaan de pagina.
Bent u van plan met meer personen te komen? Belt u ons dan tijdens openingstijden op: 030 760 43 93. Of stuur een mail met uw plannen via onderstaand formulier.


    Deze website is beschermd met reCAPTCHA en het Google privacy beleid en de servicevoorwaarden zijn van toepassing.

    Wij streven er naar uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

    Veelgestelde vragen

    1Hebben jullie ook gluten- en lactosevrije pannenkoeken?

    Ja die hebben we! De meeste pannenkoeken op onze menukaart kunnen gluten- en lactosevrij worden gebakken. Het beslag dat we hiervoor gebruiken is zelfs geheel vegan. Dit geldt helaas niet voor onze American Pancakes.

    2Zijn honden welkom bij PAND Pannenkoek?

    Honden zijn welkom bij PAND Pannenkoek, mits aangelijnd. We hebben ook een bakje water klaar staan!

    3Beschikken jullie over kinderstoelen?

    Uiteraard! Wij hebben een uitgebreide collectie stoelen voor onze jongste gasten. Vraag hiernaar bij onze bediening.

    4Zijn jullie goed toegankelijk voor minder validen?

    Op ons parkeerterrein hebben wij twee plaatsen gereserveerd voor minder validen. Daarnaast beschikken wij over een invalidentoilet. Het restaurant is verder ruim opgezet dus mensen met een rollator of een rolstoel kunnen relatief makkelijk manoeuvreren.

    5Kan ik reserveren?

    Ja dat kan! Sterker nog, in het weekend raden wij dit sterk aan. Uiteraard kunt u ook spontaan binnen komen vallen. Mocht er geen plek zijn, dan werken we met een wachtrij op volgorde van binnenkomst.

    Reserveren voor het terras is helaas niet mogelijk. Wel staat het u natuurlijk vrij om bij aankomst op het terras plaats te nemen.

    6Ik hou niet zo van pannenkoeken. Serveren jullie ook andere gerechten?

    Jazeker! Wij hebben diverse vleesgerechten en maaltijdsalades op de kaart staan voor mensen die niet van pannenkoeken houden. Kijk hiervoor op onze menukaart.

    7Hoe kan ik betalen?

    U kunt bij ons betalen met contant geld, (contactloze) pin en VISA, Amex of Mastercard.

    8Verkopen jullie ook kadobonnen?

    Jazeker! U kunt deze aanschaffen via de optie "Cadeaubon" in het menu bovenaan de pagina.

    9Wat zijn jullie openingstijden?

    Onze openingstijden zijn:

    maandag en dinsdag: gesloten
    woensdag t/m zondag: 12:00 - 20:30 uur

    Hou voor feestdagen Facebook, Instagram en deze website in de gaten.

    10Kan ik bij jullie komen werken?

    We horen het altijd graag als je bij ons wilt komen werken. Zelfs als we geen vacatures hebben. Zodra er een plekje in het team vrij komt, kunnen we dan contact met je opnemen om te vragen naar je beschikbaarheid.

    Stuur je open sollicitatie met CV naar ikwilwerken@pandpannenkoek.nl. We laten altijd even iets van ons horen.

    11Kan ik bij jullie ook gerechten afhalen?
    Helaas, dat is op dit moment niet mogelijk.
    12Ik heb een favoriete tafel op het oog. Kan ik die reserveren?
    Uw mag altijd uw voorkeur aangeven bij het maken van de reservering. Wij proberen met alle wensen rekening te houden. We geven echter nooit garanties.
    13Zijn grote gezelschappen welkom?
    Grotere gezelschappen zijn welkom. Echter het hangt af van de grootte van de groep en de dag en tijdstip waarop u van plan bent om te komen. U kunt daarom het beste een mail sturen met uw plannen of ons even bellen en dan nemen wij de mogelijkheden met u door.